משלוחים והחזרות

אפשרויות משלוח

האתר מציע 2 אפשרויות משלוח וגם איסוף עצמי מהסניף בנתניה.
פייטל עובדת כיום עם חברת השילוח HFD שליחויות ולוגיסטיקה למשלוחים עד הבית, ועם חברת המשלוחים FC פליינג קרגו ודרכה אנו מציעים שני אפשרויות שילוח.

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד
(ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג)
הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.

על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם.

  • במידה וייתכן עיכוב בהזמנה מכל סיבה שהיא אנו נדאג ליידע אתכן\ם על כך.

שליח עד הבית / עבודה – בעלות של 30 שח (לפני מעמ) המשלוח יגיע עד בין 2-5 ימי עסקים, לכתובת המצויינת בכתובת למשלוח, השליח יתקשר ללקוח לפני על מנת לוודא שהוא בבית / בעבודה, בנוסף למעקב באמצעות הודעות סמס לתיאום.
משלוח לאזורי משלוח חריגים (המצויינים בקישור זה) בתוספת של 50%.

למידע נוסף: אתר חברת HFD

משלוח לנקודות שירות BOXIT /לוקר  – בעלות של 15 שח (לפני מעמ) תקבלו שילוח לאחד מנקודות השירות הפרוסים בכל הארץ של BOXIT , זמן השילוח הצפוי הינו מהיר יותר,
לתשומת לבכם! BOXIT  אינה שולחת הודעות מעקב  וכו’. כאשר החבילה תגיע ליעדה אתם תעודכנו על ידי הודעת סמס למספר טלפון שציינתם בעמוד הצ’ק אאוט.

איסוף עצמי מבית העסק – בחינם נאפשר לכם להגיע לאסוף את ההזמנה שלכם מבית העסק אך ורק בתיאום מראש.
בכדי לברר סטטוס משלוח אנו ממליצים ליצור איתנו קשר בווצאפ  -058-499-8005  ולציין את מס ההזמנה.
אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל את האפשרות לאיסוף עצמי בכל זמן.

 

הבהרות:

  • המשלוחים שלנו מגיעים לכל הארץ.
  • אישור קנייה במייל ישלח אליך בסיום ההזמנה.
  • ניתן לבדוק את מצב ההזמנה בכל זמן על ידי יצירת קשר איתנו באחד האמצעים מצויינים מטה.
  • ביצוע משלוחים לא מתקיים בשישי, שבת וערבי חג על פי תקנון HFD שליחויות ולוגיסטיקה \ BOXIT.
  • איסוף פריטים באופן עצמאי מתבצע רק בתיאום מראש לאחר שקיבלתם מייל אשר מודיע כי “הזמנתכם מוכנה לאיסוף” ניתם לתאם איתנו בטלפון ,וואטס אפ ו/או אימייל ..

החלפות ,החזרות ומדיניות האחריות

  • ניתן להחזיר פריט תוך 14 יום מקבלת המשלוח בצירוף החשבונית המקורית ולקבל תמורתו החזר כספי מלא (ללא דמי המשלוח), זיכוי או פריט חלופי. את ההחזרה אפשר לבצע בבית העסק בכתובת הצורן 4 א, נתניה.
  • לא ניתן להחליף או להחזיר פריטים שנעשה בהם שימוש או שאריזתם נפתחה – הפריטים יוחלפו אך ורק אם הם באריזתם המקורית ומכילים את כל הרכיבים (בערכות) .
  • החזר כספי לכרטיס האשראי / חשבון פייפל / חשבון בנק שבו בוצעה העסקה או צ’ק תוך 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר, אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.
  • במידה ולאחר הקניה המוצר שבחרת אזל מהמלאי או במקרה שפרטי האשראי שלך לא נקלטו במערכת – ההזמנה תבוטל על ידינו ותקבל עדכון למייל שציינת בהזמנה. אנו ניצור עמך קשר לבירור ולעדכון.
  • על הלקוח לדאוג להחזרת המוצר לכתובת הצורן 4 א נתניה (כתובת העסק)

 

אחריות מוצר תחל רק עבור מוצרים אשר צוין מראש בעמוד המוצר כי קיימת עליהם אחריות מוצר. 

האחריות של היצרן היא בדרך כלל שנה אחת, חלקים ועבודה; עם זאת, זה יכול להיות על פי המותג  רק את המוצר נתמך, את העבודה ואת עלויות ההובלה שנותרו על חשבונך.
במקרה של תקלה במהלך תקופת האחריות הראשונית, התיקונים יינתנו ללא תשלום על ידי הרשת הארצית של מרכזי, תחנות או סוכנויות טכניות שאושרו על ידי היצרנים.
על מנת להפיק תועלת מאחריות היצרן או מהאחריות המשפטית של פגמים סמויים, חובה לשמור את החשבונית עבור רכישת המוצר, אשר תידרש אך ורק בעת ביצוע הערבות.
פגמים שייגרמו כתוצאה מהרכבה או משימוש לא תקינים או מרשלנות הצרכן אינם נכללים בשום אחריות. כל שימוש במוצרים שלנו שאינו עומד בהוראות המפורטות במדריך למשתמש משחרר לחלוטין את אחריותנו.
הערבויות שלנו לא יובאו בחשבון במקרים הבאים:

• כשלים הנובעים משינוי המבנה ומאפייניו המקוריים של המכשיר.
• כשלים המשפיעים על חלקים שאינם תואמים לאלו המומלצים על ידי היצרן.
• התוכן של המכשירים. לפי תוכן המכשיר נועד לו את הרכיבים של מכשירי חשמל, אבל מוצרים שיכולים להיות מאוחסנים במקרר, מקפיא …
• הגדרות נגישות לנמען מבלי לפרק את ההתקן.
• עלויות עבור בדיקות, התאמה, ניקיון ובדיקת נזקים שאינם תוצאתיים.
• אי מילוי הוראות היצרן ושימושם למטרות עסקיות או מסחריות.
• תיקון ונזק ליחידה לאחר תיקון על – ידי כל אדם שאינו מתקן מורשה של היצרן.
• תיקונים זמניים או זמניים וההשלכות של החמרה אפשרית של הנזק שנגרם כתוצאה מכך.
• נזק עקב קורוזיה, חיבור לא תקין או בעיית חשמל.
• נזק עקב בעיה באספקת חשמל, מיועד לבעיה של אספקת חשמל, לא בעיה של אספקת חשמל פנימית למוצר, אלא חיצונית. אם, לדוגמה, חיבור לשקע פגום, האחריות לא תחול.

לשאלות, בירורים ויידוע לגבי החזרות, אנא פנו לאחר מהאמצעים הבאים:

תוצאת תמונה עבור טלפון לוגו     058-4998005 / 097464176

תוצאת תמונה עבור ‪arobase logo noir‬‏    [email protected] | [email protected]

פייטל באתר האינטרנט שלנו, בעמוד צור קשר