משלוחים והחזרות

אפשרויות משלוח

פייטל עובדים עם חברת השילוח HFD שליחויות ולוגיסטיקה, ודרכה אנו מציעים שני אפשרותיות שילוח.

משלוח לאזורי משלוח חריגים (המצויינים בקישור זה) בתוספת של 50%.

שליח עד הבית / עבודה – בעלות של 30 שח (לפני מעמ) המשלוח יגיע עד 10 ימי עסקים, לכתובת המצויינת בכתובת למשלוח, השליח יתקשר ללקוח לפני על מנת לוודא שהוא בבית / בעבודה, בנוסף למעקב באמצעות הודעות סמס לתיאום.

למידע נוסף: אתר חברת HFD

משלוח לנקודות שירות – בעלות של 17 שח (לפני מעמ) תקבלו שילוח לאחד מנקודות השירות הפרוסים בכל הארץ של HFD שליחויות ולוגיסטיקה, זמן השילוח הצפוי הינו מהיר יותר, ותעודכנו על ידי הודעה סמס למספר טלפון שציינתם בעמוד הצ’ק אאוט.

למידע נוסף: אתר חברת HFD

איסוף עצמי מבית העסק – בחינם נאפשר לכם להגיע לאסוף את ההזמנה שלכם מבית העסק אך ורק בתיאום מראש. אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל את האפשרות לאיסוף עצמי בכל זמן.

למידע נוסף: אתר חברת HFD

 

אפשרויות משלוח

  • המשלוחים שלנו מגיעים לכל הארץ. במידה והכתובת אינה נמצאת באזורי השירות של חברת השילוח – נשלח את ההזמנה בדואר רשום בכפוף ללוחות הזמנים של דואר ישראל
  • אישור קניה במייל ישלח אליך בסיום ההזמנה.
  • ניתן לבדוק את מצב ההזמנה בכל זמן על ידי יצירת קשר איתנו באחד האמצעים ומצויינים מטה.
  • ביצוע משלוחים לא מתקיים בשישי, שבת וערבי חג על פי תקנון HFD שליחויות ולוגיסטיקה.
  • איסוף פריטים באוסף עצמאי מתבצע רק בטלפון ,וואטס אפ ו/או אימייל, וזמין רק כאשר יש זמינות בבית העסק, המוצר נמצא במלאי וההזמנה מוכנה.

החלפות ,החזרות ומדיניות האחריות

  • ניתן להחזיר פריט תוך 14 יום מקבלת המשלוח בצירוף החשבונית המקורית ולקבל תמורתו החזר כספי מלא (ללא דמי המשלוח), זיכוי או פריט חלופי. את ההחזרה אפשר לבצע בבית העסק בכתובת הצורן 4 א, נתניה.
  • לא ניתן להחליף או להחזיר פריטים שנעשה בהם שימוש או שאריזתם נפתחה – הפריטים יוחלפו אך ורק אם הם באריזתם המקורית ומכילים את כל הרכיבים (בערכות)
  • החזר כספי לכרטיס האשראי / חשבון פייפל / חשבון בנק שבו בוצעה העסקה או צ’ק תוך 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצרת, אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.
  • במידה ולאחר הקניה המוצר שבחרת אזל מהמלאי או במקרה שפרטי האשראי שלך לא נקלטו במערכת – ההזמנה תבוטל על ידינו ותקבל עדכון למייל שציינת בהזמנה. אנו ניצור עמך קשר לבירור ולעדכון.

 

האחריות של היצרן היא בדרך כלל שנה אחת, חלקים ועבודה; עם זאת, זה יכול להיות על פי המותג של המוצר של חלקים 1 שנה: רק את המוצר נתמך, את העבודה ואת עלויות ההובלה שנותרו על חשבונך.
במקרה של תקלה במהלך תקופת האחריות הראשונית, התיקונים יינתנו ללא תשלום על ידי הרשת הארצית של מרכזי, תחנות או סוכנויות טכניות שאושרו על ידי היצרנים.
על מנת להפיק תועלת מאחריות היצרן או מהאחריות המשפטית של פגמים סמויים, חובה לשמור את החשבונית עבור רכישת המוצר, אשר תידרש אך ורק בעת ביצוע הערבות.
פגמים שייגרמו כתוצאה מהרכבה או משימוש לא תקינים או מרשלנות הצרכן אינם נכללים בשום אחריות. כל שימוש במוצרים שלנו שאינו עומד בהוראות המפורטות במדריך למשתמש משחרר לחלוטין את אחריותנו.
הערבויות שלנו לא יובאו בחשבון במקרים הבאים:

• כשלים הנובעים משינוי המבנה ומאפייניו המקוריים של המכשיר
• כשלים המשפיעים על חלקים שאינם תואמים לאלו המומלצים על ידי היצרן
• התוכן של המכשירים. לפי תוכן המכשיר נועד לא את הרכיבים של מכשירי חשמל, אבל מוצרים שיכולים להיות מאוחסנים במקרר, מקפיא …
• הגדרות נגישות לנמען מבלי לפרק את ההתקן
• עלויות עבור בדיקות, התאמה, ניקיון ובדיקת נזקים שאינם תוצאתיים
• אי מילוי הוראות היצרן ושימושם למטרות עסקיות או מסחריות
• תיקון ונזק ליחידה לאחר תיקון על – ידי כל אדם שאינו מתקן מורשה של היצרן
• תיקונים זמניים או זמניים וההשלכות של החמרה אפשרית של הנזק שנגרם כתוצאה מכך
• נזק עקב קורוזיה, חיבור לא תקין או בעיית חשמל
• נזק עקב בעיה באספקת חשמל, מיועד לבעיה של אספקת חשמל, לא בעיה של אספקת חשמל פנימית למוצר, אלא חיצונית. אם, לדוגמה, חיבור לשקע פגום, האחריות לא תחול.

לשאלות, בירורים ויידוע לגבי החזרות, אנא פנו לאחר מהאמצעים הבאים:

תוצאת תמונה עבור טלפון לוגו     058-4998005 / 097464176

תוצאת תמונה עבור ‪arobase logo noir‬‏    [email protected]

פייטל באתר האינטרנט שלנו, בעמוד צור קשר